De voorbereidingen....nog 3 weken.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu De voorbereidingen....nog 3 weken.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen....nog 3 weken....

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

06 September 2007 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie sponsorgeld en leuke reacties! Om jullie toch wat meer op de hoogte te houden zal ik ook wat schrijven over mijn voorbereidingen.... (ben niet zo'n hele trouwe schrijfster zoals jullie al gemerkt hebben)

Vandaag visum aangevraagd bij de Ghanese ambassade in Den Haag. Ook al een hele belevenis op zich wat je aan papieren enzo moest inleveren. Daarnaast twee anderen vrijwilligers ontmoet die tegelijkertijd met mij en Mieke vertrekken. Hartstikke leuk en ook wel raar om te kunnen zeggen: "tot over 3 weken in Ghana"!

De zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen. Alle vaccinaties, verzekering, malariatabletten enzo zijn nu geregeld en nu is het wachten op het echte vertrek. De komende tijd nog bezig met de laatste inkopen en het bedenken van hoe ik mijn mooie nieuwe backpak rugzak zo strategisch mogelijk ga inpakken.

Heb de ene keer heel veel zin om te gaan en op andere momenten denk ik: "het zou ook heerlijk zijn in Nijmegen weer aan een studie te beginnen" Nu breekt de tijd ook aan dat iedereen afscheid wil nemen, hoop dat dit vooral leuk is en snel achter de rug is. Kijk al uit naar het moment dat ik echt in het vliegtuig zit..

Nou voor sommigen van jullie, tot op mijn afscheidsfeestje!!

Liefs Joanne

  • 12 September 2007 - 08:10

    Mieke:

    He joanne!
    Vandaag de laatste keer in Nederland naar de kapper bij onze favoriet :P.
    Bijna alles wat ik doe is ook voor de laatste keer, heel apart! Over 2 weken zijn we helemaal startklaar en maken we er een TOP-TIJD van.

    xx Mieke

  • 13 September 2007 - 18:28

    Noortje De Vocht:

    Hoi Joanne,

    Bedankt voor jullie berichtje op mijn site! Ik ga jullie sites ook zeker in de gaten houden. Wat goed zeg, die sponsor-actie van jullie, echt knap dat jullie dat gedaan hebben! Nog veel succes met alle voorbereidingen en alvast een fijne tijd in Ghana. Ik kom jullie in november vast wel tegen!

    Groetjes Noortje

  • 19 September 2007 - 18:17

    Mieke:

    He Jo!
    Ik kan het toch niet laten, over een weekje landen we zo'n beetje in het land waar we voor 5 maanden gaan verblijven.
    Jij hebt je laatste werkdag er bijna op zitten, ik ga morgen voor m'n laatste dagje. En dan komt er een heel leuk weekend aan. Zie je morgenavond!

    xx je reisgenootje

  • 20 September 2007 - 14:36

    Ome Jaap/tante Sjouk:

    Het schiet nu echt op ! Heel fijne tijd toegewenst daar in Ghana.
    We blijven je zomogelijk via je verhalen volgen! Lang gezocht naar een rekening waarop ik een donatie kan doen !
    Ontbreekt nog> dus je moet wel opschieten,anders loop je de bijdrage mis! Ik kom niet op je afscheidsfeestje,maar dat begreep je vast al! (Geen vreemde ouwe ooms erbij !
    Laat even wat van je bank horen!

    Ome Jaap en Tante Sjouk.

  • 25 September 2007 - 12:32

    Caroline:

    Lieve Jootje,

    Ik vond het een super gezellig afscheidsfeestje zaterdag. Sterkte met het afscheid nemen van je familie vandaag en alvast een hele goede reis. Ik ben benieuwd naar je eerste update vanuit Ghana.

    Liefs, Caroline

  • 26 September 2007 - 10:20

    Erik:

    Daar ga je dan, het vliegtuig stijgt op... je kunt niet meer terug. Je mag nu los laten wat je al weken de zenuwen gaf. Je bent onderweg, alles wat je niet in je rugzak gestopt hebt zul er ook niet meer bij kunnen doen. Met dat wat er wel in zit en met je gezonden verstand zul je het aankomende maanden moeten doen. Maar dat gaat lukken dat weet ik zeker.
    Joanne, ik wil je heeeeel veel plezier toewensen. meen al het moois van deze wereld in je op & laat je verbazen door alles wat je ziet!
    Maak er een mooie en leerzame periode van maar vooral GENIET!
    -xxx-
    Erik

  • 26 September 2007 - 18:17

    Kelly:

    Hey jo,
    Is alles goed gegaan met de reis en de koffers? Vond het super om je vandaag nog even te zien, en je door de poortjes te zien verdwijnen! Geniet er van meisje!
    Liefs,
    Kelly

  • 27 September 2007 - 08:36

    Annemiek:

    Hey lieve Jo!
    Zijn jullie goed aangekomen? Al een duikje in de zee genomen of toch maar niet gedaan? Heel veel plezier!
    Kus Miek

  • 27 September 2007 - 13:49

    Marlies:

    En? ben je veilig aangekomen?
    Heel veel plezier in ieder geval, geniet er van!
    Kuss Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 115136

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: