Vierdaagse gehaald!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Vierdaagse gehaald!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Vierdaagse gehaald!!

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

21 Juli 2007 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Ik heb de eindstreep gehaald! Gister in de stromende regen de Via Gladiola gelopen. Allemaal lieve mensen die ons op stonden te wachten en ontzettend veel gladiolen gehad!

Ik was kapot moet ik zeggen, gelukkig was het de laatste dag want mijn lijf begon te sputteren. Vooral zere knieen en voeten. Dag 3 was daardoor ook meer afzien dan de eerste twee dagen.

Gister snel gedoucht en daarna de laatste mensen met droog weer nog aan kunnen moedigen. Natuurlijk met ons eigen kruisje op, dit voelde geweldig.

Verder 's avonds de stad ingestrompeld om mijn verjaardag te vieren. We liepen erbij als een stel oude mannetjes, maar het was wel een hele goede afsluiting van een mooie vierdaagse week!


Liefs Joanne

  • 18 Augustus 2007 - 17:26

    Mieke:

    He JoJo!
    Hier even een berichtje van je reisgenootje. Ik begin de kriebels nu wel te krijgen hoor :) Maar wel leuke kriebels!
    Nog even zorgen dat alles hier goed achter blijft en dan gaan we er een tijd om nooit te vergeten van maken.
    xx

  • 04 September 2007 - 04:54

    Brenda:

    Super stoer jullie 4 daagse avontuur; nu naar Ghana !; nóg stoerder...Had gehoopt daar ookal wat over te lezen ( de voorbereidingen enzo)maar je hebt er vast te druk voor... Zie je 22 sept.!
    Bedankt voor de uitnodiging.

    Brenda

  • 06 September 2007 - 09:38

    Erik:

    hoi hoi

    Ik heb je site gevonden, nu maar wachten op de leuke, mooie, spannende en ontroerende verhalen!
    Vanuit het altijd mooie Nijmegen wil ik je in ieder geval een hele leuke en leerzame tijd toewensen! Ik hoop dat je er echt van zult genieten!!!
    -x-
    Erik

  • 26 September 2007 - 13:30

    Mirjam:

    Hoi die lieve jo!
    Gearriveerd? Al mobiel bereikbaar? Lekker warm? Regen? We zijn zooooo nieuwsgierig.
    Heel veel dikke kussen van Rintje en de rest.

  • 13 Oktober 2007 - 16:57

    Romy!:

    Lieve Joannne.
    hoe gaat het?
    het is hier erg gezellig.
    Iedereen is er op Ties verjaardag.
    Heel veel xxxxxxxxxxx van Romy :)

  • 18 Oktober 2007 - 18:45

    Romy & Mirjam:

    Lieve Joanne.
    hier is alles Oke.
    Heb morgen een Topo Toets van Australie en Nieuw-Zeeland.
    Zaterdag Tot Zondag ga ik in Amsterdam logeren.
    Maandag Dinsdag en Woensdag ga ik in Beek logeren.
    En Woensdag die zelfde dag nog ga ik met nog meer familie en kennis naar het spoorwegmuseum.
    Eet je niet teveel maden.
    En wees maar lief voor de moeder van het overleden meisje.
    Ik hoop dat het nniet zo op jou begravenis gaat.
    Gerjo Liena en Wilma zijn hier gisteren komen eten.
    Met mijn beugel gaat het ook Oke.
    Wat een mooie jurk heb jij zeg!
    Kan jij eens proberen nog meer fotos van jou zelf er op te zetten?
    Ik vind het heel zielig voor die lieve Hondjes.
    Zijn die ook midden in de nacht begraven?
    Ik hoop van niet hoor.
    Maar met Snuffie is ook alles Oke.
    Rintje moet elke maand 3 keer naar het ziekenhuis voor speciale medicijnen zodat zijn nachtelijke epilepsie zal verdwijnen.
    Ik ga leren blind typen.
    Ik heb vandaag Roos en Ruben op MSN gesproken.
    Ik moetnu naar bed.
    wewewew!!!
    Nou ja.
    Heel veel xxxxxxxxxxxx Van Romy en Mirjam!!

    Doei Veel plezier Morgen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 115132

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: