Nog maar 2 dagen!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Nog maar 2 dagen!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 dagen!!

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

19 Juli 2007 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Ontzettend leuk jullie reacties allemaal!
Nooit gedacht dat ik zoveel sponsers zou krijgen.. Heel erg bedankt!

Nou hier dus even een berichtje van mij. Ik ben nog in de race! De eerste dag was zwaar, vooral omdat ik na 20 km het al helemaal gehad had, mijn knie deed pijn en ik dacht: "we moeten nog drie dagen". Maar gelukkig gingen de laatste 5 km over de dijk weer een stuk beter.

Gisteren viel de spierpijn gelukkig mee en er stonden er heel veel muziekbandjes en mensen aan de kant die ons er doorheen geholpen hebben. Het blijft toch elke keer weer ver. Het hielp mij gek genoeg om de mensen te zien die het nog zwaarder hadden of er heel beroerd bij liepen. We waren gelukkig mooi op tijd binnen, zodat we nog even konden genieten van de zon. Het is echt steeds prachtig weer!

Verder maak ik weinig mee van de feesten, lig om half negen op bed en ben dan helemaal af. Mijn voetjes zijn ingetaped en dat scheelt gelukkig een hoop blaren.

Vandaag begint dag 3, de dag van de zeven heuvelen. Ik schrijf dit berichtje om half 5 's ochtends omdat ik 's avonds er geen energie meer voor had. Maar nu voel ik me redelijk fit en dus we gaan dag drie met goede moed tegemoet!

Voor sommige van jullie, tot vrijdag op de Via Gladiola!

Liefs Joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 115138

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: