Sponseractie 4 Daagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Sponseractie 4 Daagse - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Sponseractie 4 Daagse

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

11 Juli 2007 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Vandaag mijn site gemaakt. Handig voor mijn grote reis naar Ghana maar op dit moment ook erg handig voor het sponseren van mijn 4 daagse die ik volgende week ga lopen. Voor het sponsers werven heb ik het volgende bericht onder jullie verspreidt;

Gedurende de periode van vrijwilligerswerk verblijven Mieke en ik in een stadje in het noorden van Ghana genaamd Tamale waar we aan het werk zullen gaan als verpleegkundigen. Zoals het er nu voor staat zullen we gaan helpen bij de preventie van Aids en hopen wij in de Dr. Adam’s Clinic te helpen bij het inventariseren van benodigdheden voor de nieuwe en grotere kliniek die dan hopelijk klaar is.

Nu raden jullie het waarschijnlijk al... Dit alles kost geld.

Nou lijkt het mij leuk om daar een steentje aan te kunnen bijdragen door geld in te zamelen.

Maar... “niets voor niets” vind ik dan!

Dan komt de 4-daagse van Nijmegen in zicht. Ik ga in deze wandeltocht iedere dag 40 kilometer lopen en wil jullie vragen mij in deze te sponsoren voor de kilometers die ik loop.

Nog even voor de duidelijkheid: Het geld zal besteed worden aan projecten daar en dus niet mijn reis- en bijkomende kosten. Bovendien beslis ik zelf waar het geld heen gaat en kan ik jullie na mijn reis in geuren en kleuren vertellen waar het geld gebleven is. Ook wil ik niet dat iemand zich verplicht voelt om te sponsoren. “Even goede vrienden” als je dit liever niet doet.

Wil je mee doen? Vind je het een goede actie en wil je graag geld sponsoren dan kun je dit op de volgende manier kenbaar maken. Ga naar mijn site: joannehazeleger.waarbenjij.nu en plaats daar een berichtje hoeveel je wilt sponsoren per gelopen kilometer/per uitgelopen dag.

Op deze site kun je vervolgens gedurende de 4-daagse volgen hoe mijn prestaties vorderen. Lukt het me... dan mag het sponsorbedrag gestort worden op mijn rekening 33.74.10.844 t.a.v. J. Hazeleger

Natuurlijk komt dit bericht een beetje laat omdat volgende week de vierdaagse al start en veel mensen ook op vakantie zijn rond deze tijd. Daarom is geld achteraf ook altijd welkom…


Liefs Joanne

  • 11 Juli 2007 - 19:26

    Koos En Evelien:

    Tof plan.
    Ben je getraind?
    We sponsoren jou voor 25 cent de kilometer.

  • 11 Juli 2007 - 19:47

    Ming:

    Joanne, leuk dat je het gaat doen. Kan je een foto van jezelf maken als je heeeel erg moe bent! In dat geval zal ik 6,25 cent per kilometer sponsoren..

  • 11 Juli 2007 - 21:30

    Karin:

    He Joanne!

    Super tof idee! Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat jij die vierdaagse uit gaat lopen, dus als je hem uitloopt krijg je van mij 25 euro voor je geweldige plannen!

    x karin

    (Krijg ik wel nog ff een herinnering als het je lukt; weet nu al dat ik misschien wel vergeet je site te checken...)

  • 12 Juli 2007 - 07:20

    Joop En Janneke:

    wat een onderneming! Goed hoor.
    we sponsoren je voor 50 ct. per km.
    laat maar horen (en zien ; fotootje?) wanneer het gelukt is..

  • 12 Juli 2007 - 08:28

    Joanne (Boom):

    Goed plan! Mijn steentje bedraag 10cent per kilometer. Lang leven de Nijmeegse Vierdaagse!

  • 12 Juli 2007 - 20:25

    Ben En Gerjo:

    Lieve Joanne, natuurlijk sponsoren we. 50 ct. per kilometer.
    Liefs Mam/Pap
    ps. we hebben je site doorgemaild aan ons adresboek!!

  • 13 Juli 2007 - 07:17

    Mieke:

    Hi Joanne!

    Hier even een berichtje van je partner in crime... ik zal je tijdens de 4daagse zoveel mogelijk mentaal proberen te sponsoren, zodat je die eindstreep haalt. Onderweg gewoon een spelletje (A), dat ging afgelopen maandag namelijk ook hardstikke goed.
    Verder gaan we nog even genieten van het Nederland en ons Nijmegen, zodat we dit eind september voor 5 maanden achter ons kunnen laten. Het gaat een super tijd worden!!!

    xx Mieke

  • 13 Juli 2007 - 10:21

    Roos:

    ik heb dit nog niet met ruben overlegd, maar als echte liefhebbende broer en zus sponoren we je voor 10 ct per kilometer!
    ik vind het een leuk idee van je:D

    liefs

  • 13 Juli 2007 - 11:53

    Freek:

    Hoi Joanne,

    Vette actie! Ik hoorde dat je eerste echte 40-kilometerwandeling behoorlijk afzien was. Sterkte volgende week! (en kijk uit voor de bliksem...)
    Wij sponsoren je met 5 euro per dag.
    Alvast veel goede ervaringen toegewenst in Ghana!

    goedegroet,
    brenda, freek, rianne en thijs

  • 13 Juli 2007 - 14:25

    Abmaatjes:

    Hoi joanne, op de valreep voordat wij vannacht op vakantie gaan. Heel veel succes volgende week en voor ons kun je op 10 cent per km rekenen! Succes en tot over een paar weken.

    Groetjes de Abmaatjes.

  • 13 Juli 2007 - 15:24

    Je Broer:

    ha jo
    ik sponsor je voor 10 cent per kilometer
    en voor elke vol gemaakte dag een compeed pleister. haha die zul je nodig hebben
    zet hem op!


  • 14 Juli 2007 - 08:31

    Dineke&Piet:

    Hoi Joanne,
    In de eerste plaats vinden we je initiatief om naar Ghana te gaan erg goed. En om dat te combineren met je actie is natuurlijk helemaal mooi. Wij wensen je een hele fijne, niet te warme vierdaagse, die je natuurlijk gaat uitlopen. We sponseren je voor 20 Euro en een bonus van 5 Euro als je hem uitloopt.
    Veel succes.

  • 15 Juli 2007 - 20:28

    Gerard Bults:

    Hallo Joanne,
    Mooi initiatief om de reis naar Ghana te combineren met de Vierdaagse en zo geld in te zamelen voor daar. Ik wil de aktie graag sponsoren met 10 cent per kilometer.
    Succes!

  • 16 Juli 2007 - 08:44

    Jochem En Cea:

    Helemaal geweldig wat je gaat doen.
    Wij sponsoren je voor 15 euro per dag ongeacht of je het alle dagen haalt. Is anders zo sneu als je een blaartje krijgt......

  • 16 Juli 2007 - 11:00

    Caroline :

    Hoi Jootje,

    Wat een leuk plan! Ik sponsor je met 10 cent per kilometer. Veel succes!

  • 16 Juli 2007 - 16:59

    Hilde:

    Hey jo!

    van mij krijg je 5 euro per uitgelopen dag, wist je al, maar dan is het genoteerd haha!

    xx

  • 16 Juli 2007 - 18:32

    Opa Wolff.:

    Het is bijna noodweer dus tijd om de 4 daagse te lopen. We wensen jullie heel veel gekke kilometers. Blijf doorgaan al vallen er hagelstenen zo groot al duive-eieren. Elke morgen 2 gebakken eieren met spek en je blijft lopen. Niet verder vertellen hoor!! Veel liefs van ons beiden en ga er voor he.
    Opa en Oma Wolff.

  • 17 Juli 2007 - 12:09

    Jan Dirk En Irene:

    Whow! We're in voor 25 ct per km.
    Wat een ontzettend goed inititatief zeg.

  • 18 Juli 2007 - 17:07

    Yan En Christel:

    Geweldig idee. Van ons krijg je 50 ct de kilometer. Als het goed is heb je de tweede dag erop zitten. Dus al 80km gehad ben al op de helft.
    Suc6 verder.

    Xxx Yan en Christel

  • 24 September 2007 - 16:21

    Opa Wolff:


    Mog een dagje he dan vlieg je naar de bestemming ik wens en hoop dat dit een positirieve bijdrage is aan je gewenste
    levensbestemming. Wij blijven aan je denken,!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 115133

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: