Weer terug..... - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Weer terug..... - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Weer terug.....

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

03 Augustus 2008 | Nederland, Lunteren

Lieve allemaal,

Tja waar moet ik mee beginnen..

De meeste van jullie weten dat ik in het begin wel moest wennen met het weer in NL zijn. Toen speelde natuurlijk al dat ik graag nog een keertje terug zou willen, maar dat ik al zo snel weer terug zou keren had ik zelf ook niet verwacht. 5 maanden na mijn terugkomst ga ik dus weer voor 3 weken terug naar Ghana. Hard gewerkt in NL en had toch nog vakantie dus dan toch maar naar Ghana in plaats van weer een jaar wachten met gaan. Vooral de mensen maken dat ik graag weer terug wil om iedereen weer te zien.

Tuurlijk 3 weken zal ongetwijfeld omvliegen, maar het zal hopelijk de moeite waard zijn. Misschien dat ik mijn Ghana periode dan ook beter kan afsluiten door alles en iedereen nog een keer te zien. Mijn gastfamilie weet van mijn komst en reageerde erg enthousiast en ik slaap dus weer bij hun, gezellig! (mocht het zeker niet in twijfel trekken dat ik ergens anders zou gaan slapen) Verder kijk ik uit naar het weerzien met de nieuwe kliniek, die nu dus al een paar maanden draait. En het schooltje van Josephine natuurlijk dat ook al erg gegroeid schijnt te zijn... Tja en verder zal ik mijn reismaatje Mieke wel heel erg gaan missen, het zal toch wel anders zijn. Maar gelukkig komt Musah me ophalen van het vliegveld.

Nu is het nog maar een paar dagen wachten, ik vlieg maandag. En gelukkig met de KLM zodat ik heel veel bagage mee kan nemen.... Heb mijn tassen dan ook erg vol, 2 laptops voor het Norghavo kantoor, kadootjes voor mijn gastfamilie, spullen voor het schooltje en nog allerlei kadootjes voor andere gastfamilies. (Dat heb je als je de andere ex-vrijwilligers nog regelmatig ziet;))

Door alle enthousiaste reacties en de vragen of ik dit keer ook mijn site bij wil houden, zal ik jullie ook voor deze korte tijd proberen een beetje op de hoogte te gaan houden.

Hopelijk tot mijn volgende berichtje vanuit Ghana!

Liefs Joanne





  • 03 Augustus 2008 - 18:40

    Marlies:

    Heel veel plezier daar en ook een beetje succes!
    Geniet ervan

    Liefs Marlies

  • 03 Augustus 2008 - 19:55

    Caroline:

    Wat leuk dat je weer terug gaat! Veel plezier!

    Liefs, Caroline

  • 03 Augustus 2008 - 20:14

    Ingeborg:

    Joanne, heel heel heel veel plezier geniet ervan en de groetjes daar! (natuurlijk ook veel succes)

    Liefs Ingeborg

  • 03 Augustus 2008 - 21:13

    Brenda:

    Hoi Joanne,
    Een hele goede reis én een super tijd in Ghana!
    Liefs Brenda

  • 03 Augustus 2008 - 22:55

    Mieke:

    Lieve Joanne!

    Ik vind het super knap van je dat je gaat en ben ontzettend benieuwd naar je verhalen. Het allerliefst had ik je natuurlijk vergezeld, maar zo is het ook goed en misschien wel even beter. Ga heel veel aan je denken de komende 3 weekjes.

    Mocht het nou toch allemaal zo gemakkelijk niet zijn, dan weet jij vast wel welke liedjes je moet afspelen op je MP3. En ik, ik ben er weer als je terugkomt!!!

    We contacten zo snel mogelijk. Voor nu, heel veel liefs!

  • 04 Augustus 2008 - 08:49

    Mirjam:

    dag lieve schat,
    Ook Rintje en de rest denken aan jou!!!!

  • 04 Augustus 2008 - 09:07

    Lucie:

    Haaa Joanne,
    Heel veel suc6 en vooral plezier back in Ghana!! Zal je verhalen volgen:)
    Groetjes Lucie

  • 04 Augustus 2008 - 09:42

    Jorrit:

    Hé Joanne..

    Gaaf dat je weer teruggaat. Veel plezier daar!

  • 04 Augustus 2008 - 20:43

    Annelies:

    He Joanne! Ik hoorde van Linda al dat je plannen had om weer terug te gaan. Ben erg benieuwd hoe het voor je zal zijn om iedereen daar weer te zien na een paar maanden. Ik zou ook graag weer een keer terug willen, maar denk dat ik dat pas volgend jaar ofzo doe. In ieder geval heel veel plezier! Liefs, Annelies. Doe ze maar de groeten van mij:)

  • 05 Augustus 2008 - 06:30

    Mam:

    Hoi Lieverd,

    Goed te horen dat de reis goed ging en Musah op het vliegveld stond,gelukkig!,een hele leuke tijd en..maak er wat van!liefs Mam

  • 06 Augustus 2008 - 16:56

    Dorien:

    Heey Joanne, Thinking of you! Erg benieuwd hoe je het daar weer gaat vinden! Tot over 2 en halve week!

    Liefs

  • 06 Augustus 2008 - 17:44

    Noortje:

    Hey Joanne,

    Je zit nu dus gewoon alweer 2 dagen in Ghana! Wow! Heb nog wel aan je moeten denken maandag. Ik ben heel erg benieuwd hoe je het daar hebt en hoe je het vindt! Heel veel succes en plezier.. Geniet ervan. Ben erg benieuwd naar je verhalen. Als je mijn gastgezin ziet, doe ze dan heel veel groetjes van mij en zeg dat ik ze snel bel.

    Liefs,
    Noortje

  • 08 Augustus 2008 - 18:56

    Mieke:

    Zeg madammeke... waar blijven die verhalen... hahaha nee hoor grapje! Ik ben op het werk en zou wel een leuk verhaal van je kunnen gebruiken. Succes met je internet daaro en we bellen dit weekend weer!

    Hou je taai1
    Liefs

  • 09 Augustus 2008 - 11:13

    Ties:

    Ik ben net terug van voetbalkamp. 7 dagen en nachten! Kom je gauw weer langs als je terug bent? kusjes van Ties

  • 13 Augustus 2008 - 09:39

    Romy:

    Veel plezier kusjes r
    omy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 115027

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: