Bye, bye Nederland - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Bye, bye Nederland - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Bye, bye Nederland

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

08 September 2009 | Nederland, Lunteren

Lieve allemaal,

Zoals iedereen weet vertrek ik nu bijna.....

Ja ja het gaat nu ineens snel. Heb wel ontzettend veel zin om te gaan en kan niet wachten! Tuurlijk ben ik ook wel een beetje gestresst en gespannen, maar dat komt allemaal goed, als eenmaal alles maar in mijn backpack zit. Droom al over mijn nieuwe huis, mijn nieuwe werk, nieuwe vrienden en natuurlijk Musah weer bij me in de buurt hebben. Kortom ben benieuwd hoe ik alles weer ga vinden.

Nog 4 daagjes werken en dan maandag om 14.15 vliegen naar Accra waar Musah zal staan om me op te wachten! De volgende dag zullen we nog voor 3 dagen naar the Green Turtle Lodge gaan, een heel idylisch beachresort om nog effe bij te komen. Volgende week vrijdag hoop ik aan te komen bij mijn nieuwe huisje in Tamale, heel apart om een echt eigen huisje te hebben. En wel met woonkamer, twee slaapkamers, zelfs douche, wc en kleine keuken. Super de luxe! Musah is al begonnen met schoonmaken en alles klaarmaken voor als ik er ben, wat wil je nog meer? Plek genoeg voor jullie allemaal om langs te komen..;)

Nu ja en het ergste van deze week is natuurlijk wel helaas dat ik van jullie allemaal afscheid moet nemen. Maar ja het is niet anders, en ik doe de afgelopen weken al alleen maar leuke dingen. Zo zal ik weer echt moeten afkicken van alle aandacht die ik de laatste tijd krijg.

Ik hoop nog een aantal van jullie te zien en voor degene die ik niet meer zie, allemaal een goede tijd gewenst!

Liefs Joanne

  • 08 September 2009 - 13:12

    Esther:

    Gaat helemaal goed komen Jo! Mij ga je iig morgenavond nog zien ;) Kletsen we dan verder.

    Tot dan! X

  • 08 September 2009 - 18:33

    Erik:

    Nou nou, jij hebt plannen!
    Hopelijk wordt alles zoals je hoopt en komt je droom uit.
    Ik wens je het alle beste toe en denk eraan GENIET van alles!
    Liefs,
    Erik

  • 08 September 2009 - 23:26

    Dorien:

    Heey meis,

    Eerst zaterdag nog maar eens gezellig samen eten. En daarna idd afscheid nemen, maar je gaat daar zoveel moois tegemoet! Begin vast rustig met pakken van je spullen, haha kun je wat relaxter afscheid nemen ;)

    Liefs!

  • 10 September 2009 - 15:27

    Noortje:

    Hoi Joanne,

    Ik wens je een ontzettend mooie tijd toe, hoop echt dat je gaat vinden wat je zoekt. Erg jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien voor je vertrek. Hoop over 8 maanden in ieder geval alles van je te horen over hoe het geweest is!
    Geniet ervan.

    Liefs,
    Noortje

  • 12 September 2009 - 02:41

    Mieke:

    TOPPERTJE!!!

  • 13 September 2009 - 21:35

    Rachel:

    Heey Joanne,

    Ik was vandaag met mijn moeder naar haar nicht toe...en t grappige was dat zij gewoon 20 jaar in Gana heeft gewerkt...!! Haha, leuk ik heb wat videotjes gezien. Zij heeft 10 jaar gewerkt voor mimisa(of zoiets)Ging jij nu ook voor hun werken? Ze zat alleen wel ergens anders in het land maar is wel eens in je toekomstige stad geweest ;)Nou goed ik wens je een hele geweldige tijd tegemoet, geniet ervan en als je terug komt moet je nog een keer bij mij komen eten;)Ik ga je site bijhouden!!
    En een hele goede reis voor morgen...ik zal aan je denken als ik nachtdienst heb ;)

    Liefs Rachel

  • 14 September 2009 - 19:53

    Mirjam:

    Hoi schatje,
    Heel veel lieve groetjes aan Musah van ons allemaal. En de dikste zoen voor jou!

  • 17 September 2009 - 10:41

    Annemiek:

    Hey lieve Jo!
    Hoe waren de eerste dagen? Vandaag naar je nieuwe huisje!! Ben benieuwd hoe het daar allemaal gaat. Ik denk veel aan je!
    Kus Miek

  • 19 September 2009 - 10:01

    Lotte:

    Heej Jo,

    Hoe waren de eerste dagen in het mooie beachresort? Ben je gisteren naar je nieuwe huis gegaan? Zal wel apart en wennen zijn maar wel lekker dat je een douche, wc etc. hebt :).
    Heel veel plezier daar ook samen met Musah en geniet daar lekker.
    Liefs Lotte

  • 31 Januari 2010 - 11:26

    Pouwelsen@hotmail.co:

    Hallo joanne,
    Hier een berichtje uit het Radboud van je ex.collega,s.
    Fijn om te zien dat alles goed verloopt.We zaten gisteren in de pause en vroegen ons af hoe het met u gaat?Toen ben ik (carine) op zoek gegaan naar je adres en die heb ik gevonden.Hier gaat alles prima nog altijd een goeie sfeer op de afdeling.Alleen een niet zo leuke mededeling, voor mezelf dan maar Femke Peters en Gerda Berns gaan ons verlaten.Femke gaat werken in het canisius ziekenhuis als team leidster bij dePlastische en Gerda Berns gaat werken op de I.C.
    Natuurlijk positief voor hun maar wel jammer voor de afdeling.
    We hopen verder dat je een zeer goeie tijd hebt met uw vriend, familie enz...Als we alle foto,s en berichten lezen heb je het heel goed naar de zin.We wensen u het allerbeste veel geluk en liefde Het team van N20

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 115020

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: