Nog maar 9 dagen... - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Nog maar 9 dagen... - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Nog maar 9 dagen...

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

07 Mei 2010 | Ghana, Tamale

Lieve allemaal,


Ja ik weet het, het is veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen via de site. Mijn berichtje zal kort zijn, maar wil jullie sommige foto's niet onthouden.

Afgelopen 1,5 maand veel gebeurt, teveel om allemaal op te noemen. Maar praat wel weer bij met jullie als ik in NL ben over nog maar 1,5 week. Kijk er wel naar uit om jullie allemaal weer te zien!

Inmiddels al aan het afscheid nemen van alle lieve mensen die deze 8 maanden rondom mij waren. Gister dag gezegt bij de PPAG. Leuk, maar echt Ghanees, het project gaat goed maar of ik niet voor wat fondsen uit NL kon zorgen.. Oh oh.

Met Musah en mij is alles goed, al hebben we nog geen echte beslissing genomen over onze toekomst. Hopen nog wel een beslissing te nemen voordat ik terug ben. Zal jullie dan hopelijk alles kunnen uitleggen. Want ik weet, jullie zijn ook erg benieuwd naar onze beslissingen..

Verder afgelopen 2 maanden druk met NorGhaVo. Allerlei veranderingen binnen NorGhaVo, maar op zich goed met Musah kunnen samenwerken. En het contact met de vrijwilligers was erg leuk, we hebben een leuke groep vrijwilligers nu.

Verder foto's van Musah's verjaardag, was een erg leuke dag. Natuurlijk pasen gehad, veel kerk, maar ook gezellig gehad met Musah zijn familie. Nou ja de foto's spreken voor zich. Ik moet gaan afronden, laatste dingen bij NorGhaVo afronden, afscheid nemen en mijn spullen pakken, onvoorstelbaar zoveel spullen je verzamelt in 8 maanden.

Dinsdag nog afsluitend pannekoekenontbijt met de vrijwilligers en dan zullen Musah en ik woensdag Tamale verlaten. Dan 2 dagen strand en zaterdagavond vlieg ik om zondagochtend heel vroeg in NL aan te komen.

Heel veel liefs en tot heel snel!!!!

XXX Joanne


  • 09 Mei 2010 - 17:58

    Mirjam Breda:

    o,o,o... wat een leuke foto's en wat een pittige laatste week. Geniet ervan, zuig alles op en tot snel!!!!

  • 10 Mei 2010 - 08:15

    Jorrit & Nadia:

    Hoi Joanne..

    Wat leuk nog even wat foto's van je te zien! We vinden het leuk om je straks in Nederland weer even te spreken en al je verhalen te horen. We bellen dan wel een keer voor een afspraak (je zult wel druk zijn).

    Groetjes!

    Jorrit en Nadia

  • 10 Mei 2010 - 11:09

    Mirjam:

    Lieve Joanne,
    Leuk om nog even wat van je te lezen en te zien! Veel sterkte met afscheid nemen! Tot snel! xx

  • 12 Mei 2010 - 15:19

    Mieke:

    Welkom terug! Maar dat wist je wel he ;).

    Liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 115032

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: