De eerste foto's van de grote dag! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu De eerste foto's van de grote dag! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

De eerste foto's van de grote dag!

Door: Ben

Blijf op de hoogte en volg Joanne

10 Augustus 2011 | Ghana, Tamale

Lieve allemaal,

Hier een heel kort berichtje, om de eerste foto's van de grote dag te kunnen showen. Musah en ik hebben genoten, het was een perfecte dag!! zie foto's. Verslag volgt later.
Zo weer in de bus naar Accra om onze lieve familie en vrienden uit te gaan zwaaien.

Liefs Joanne

  • 10 Augustus 2011 - 07:31

    Lotte:

    Ha meis, wat een prachtige foto's en wat zag je er mooi uit!! Die foto van jullie allemaal in Ghanese jurk is geweldig! Volgens mij hebben jullie hele leuke dagen gehad en kan je er met een goed gevoel op terug kijken :). Veel sterkte met het afscheid.
    Liefs xxx

  • 10 Augustus 2011 - 07:51

    Jos :

    Hey Jo,

    Wat een geweldig stel. Het ziet er super gezellig uit zeg!
    Jammer dat we er niet bij konden zijn :(.
    Ik zie het uitgebreide verslag / foto's graag nog een keer!

    Groetjes! Jos

  • 10 Augustus 2011 - 08:18

    Esther (K):

    Wauw, wat zagen jullie er geweldig uit!! Wat bijzonder zal het geweest zijn. Jullie zijn een heel mooi stel :)

    Gaan jullie nog op huwelijksreis (of iets dat erop lijkt, want dat zal niet gebruikelijk zijn in Ghana)?

    Liefs Esther (en Hans)

  • 10 Augustus 2011 - 08:55

    Rebekka:

    Wauw!! Gefeliciteerd Musah en Joanne!! How beautiful!!!
    Ik kan zien dat jullie hebben genoten. Mooi dat zoveel lieve mensen erbij waren.
    Liefs
    John en Rebekka
    Boaz Ester en Eva

  • 10 Augustus 2011 - 12:06

    Bet En Ineke:

    Wauw wat een mooie bruid en bruidegom.Zo stralend ... !
    Ja we zien dat jullie aan het genieten zijn.
    Sterkte met het afscheid straks...

    Liefs van ons

  • 10 Augustus 2011 - 19:15

    Ilse:

    Erg leuk om foto's te bekijken, je zag er prachtig mooi uit!

  • 10 Augustus 2011 - 20:20

    Rachel:

    Haay Joanne,

    Wauw echt mooie foto's hoor! Jullie zien er beide super uit!! Mooie jurk hoor :D
    Ik kan wel zien dat je gelukkig bent, jullie stralen echt!! Hoe gaat het verder daar? Nog op huwelijksreis? of geweest?
    (ik weet niet of dat gebruikelijk is daar)

    Ben je verder druk bezig om de papieren binnen te halen om straks als verpleegkundige te kunnen werken?

    Geniet ze nog na van de mooi dag...;)
    En ik hou je in de gaten via de site.

    XXX Rachel

  • 10 Augustus 2011 - 20:27

    José:

    Hey Joanne en Musah!

    Via internet toch al snel een paar foto's opgevangen van de grote dag! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik heb vorige week aan jullie gedacht...en was zo benieuwd naar de foto's Ik hoop dat jullie een mooie tijd gehad hebben met alle familie en dat jullie nu kunnen genieten van de wittebroodsweken :)
    Geniet ervan!

    XXX José van de BvdB :)
    (ow en houdt de brievenbus de komende tijd in de gaten!)

  • 10 Augustus 2011 - 22:43

    Gina:

    Hallo Joanne en Musah
    Wat zien jullie er allebei mooi uit!!
    Van Harte gefeliciteerd!!
    Heel veel geluk samen!!

  • 11 Augustus 2011 - 07:37

    Sita Abma:

    Hallo Joanne en Musah,

    Wat een prachtige foto's. Mag dan wel een NL gebruik zijn, maar hier kunnen de Ghanezen nog van leren...toch?
    Jullie hebben volgens mij een onvergetelijk avontuur beleefd, samen met alle bezoekers uit Nederland. We wensen jullie een lang en gelukkig leven samen. En de verhalen krijgen we live van iedereen nog...sterkte met afkicken :) Liefs

  • 11 Augustus 2011 - 10:35

    Noortje:

    Hoi Joanne en Musah,

    Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Ik heb niet zoveel toe te voegen aan de andere reactie's: maar wat zien jullie er gelukkig en stralend uit!
    Ik hoop dat jullie erg gelukkig worden met elkaar.

    Liefs,
    Noortje

  • 11 Augustus 2011 - 17:37

    Wilma:

    hoe bijzonder kan het zijn. Geweldig jullie samen. Geniet in Ghana!

  • 11 Augustus 2011 - 19:53

    Adri En Mieke:

    HalloJoanne en Musah,

    Allereerst nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    Je zag er prachtig uit Joanne, ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande reacties.
    Morgen komen je ouders Saartje al weer ophalen. Zij heeft zich goed vermaakt en zal de andere honden wel missen.
    We zijn benieuwd naar de verhalen van je ouders.
    Het ga je goed.
    groetjes
    Adri en Mieke

  • 12 Augustus 2011 - 14:43

    Carlijn:

    wow wat zien jullie er mooi uit.
    Geniet van elkaar.
    Liefs

  • 13 Augustus 2011 - 10:28

    Joke Alders:

    Wat zag je er geweldig uit met die mooie jurk. Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe. Geniet van elkaar en maak er wat van! Veel liefs.

  • 13 Augustus 2011 - 13:39

    Melanie (zus Kel):

    Ha Joanne,
    wat een supermooie foto's! Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie dag. Veel succes en plezier daar! Groetjes melanie

  • 14 Augustus 2011 - 12:24

    Ria:

    Wat een prachtige herinnering aan jullie fantastische huwelijksdag!
    Wij vonden het super bijzonder om mee te mogen maken.
    God bless you!

  • 14 Augustus 2011 - 17:39

    Piet En Joke :

    Dag bruidspaar,
    Wat mooi om foto"s te zien, jullie zijn een geweldig mooi paar.
    Wij wensen jullie samen veel geluk en gezondheid en we horen verder wel de verhalen van Mieke en Dennis !!!!!!
    Groetjes vanuit Well

  • 15 Augustus 2011 - 09:40

    Geurt-Willy:

    hallo Joanne en Musah.
    wat een mooie foto"s van een stralend paar! van H ilde al gehoord dat het hele mooie bijzondere dagen waren. geniet fijn na van jullie huwelijksdag(en) en voor de toekomst: heel veel geluk en liefde samen.

  • 15 Augustus 2011 - 13:15

    Marieke:

    Lieve Joanne en Musah! Wat een geweldige foto's. Wat zien jullie er prachtig stralend uit. De meiden hebben ook een hele bijzondere reis en ervaring gehad als ik het zo lees. Dat is te zien aan de foto's. Had Musah mijn berichtje nog gekregen? Ik had hem gesmst op 6 augustus, maar ik wist niet zeker of dat nummer goed was. Heel veel geluk samen! X

  • 15 Augustus 2011 - 19:08

    Joop En Janneke Vdk:

    ha Joanne en Musah,
    Nogmaals van harte gefeliciteerd, jullie zien er stralend uit! Prachtige bruid en ook een mooi boeket trouwens (-: Leuk om het hele gezelschap op de foto's te zien, we zitten te turen waar de bekenden staan.... We horen de verhalen binnenkort van de Lunterse Gahna-gasten, zijn heel erg benieuwd.
    Alle geluk, zegen en gezondheid voor een lange toekomst samen gewenst!

  • 21 Augustus 2011 - 17:50

    Martine Cuperus:

    nog van harte met jullie huwelijk! Jullie zagen er prachtig uit! Veel geluk.
    groetjes Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Ik ga voor de 4de keer naar Tamale, in Ghana. Om te wonen, werken en natuurlijk voor Musah! Via deze site zal ik jullie (al mijn lieve vrienden en familie) op de hoogte houden van al mijn belevenissen en blijven jullie toch een beetje op de hoogte!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 115049

Voorgaande reizen:

29 Juni 2011 - 01 April 2012

Bruiloft en Wonen in Ghana

14 September 2009 - 16 Mei 2010

Wonen in Tamale

26 September 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: