Builoft regeldingetjes - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu Builoft regeldingetjes - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Joanne Hazeleger - WaarBenJij.nu

Builoft regeldingetjes

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

17 Juli 2011 | Ghana, Tamale

Lieve allemaal,

Hier een kort berichtje.. Hier alles goed, druk met regeldingetjes voor de bruiloft!

Maar toch even een berichtje want ik wilde toch nog wat foto's plaatsen.

Vorige week bezoek van oud vrijwilliger David, heel gezellig, gaf ons bloemzaadjes, dus van het weekend de zaadjes gezaaid, nu maar hopen dat ze op komen.

Verder van de week bezoek van Freke en Ernestine ook oud-vrijwilligers. Ja zo komen er gelukkig heel wat Nederlanders hier, leuk om bij te kletsen.

Woensdag op de moter naar Kumbungu geweest om het schoolproject van Marij te bezoeken. Hele mooie school. Verder wel 6 dominees daar bezocht, de bijbelschool zit daar namelijk en uitnodigingen uitgedeeld. Heerlijk door het platteland op de moter, en weer zelf gereden!

Mijn gezondheid is deze week helaas iets minder, vorige week zondag iets verkeerds gegeten, Musah had me al gewaarschuwd. Dus gevolg, 2 dagen diarree... Verder heb ik nu een zware verkoudheid, altijd raar in dit warme weer. Hier noemen ze het FauwFauw, moet er altijd om lachen.

Gister was er ook familymeeting met de mannen van Musah zijn familie om de bruiloft door te spreken. En kennelijk gaan ze ook nog traditioneel om mijn hand vragen als mijn familie in Tamale is, ben benieuwd. Dus pap en mam bereidt je maar vast voor.

Ooh en het grote nieuws, hebben gister een nieuwe scooter/brommer gekocht. Had nooit gedacht er een te kopen maar het is hier toch wel zeer praktisch! Zeker omdat de oude brommer van de familie de we nu gebruikte er elke keer mee stopte. Moedeloos werd je ervan, dus nu heel blij met de nieuwe, ook omdat het veel veiliger is...

Brei er nu een eind aan, gaan naar de kerk!

Heel veel liefs, Joanne

• 17 Juli 2011 - 11:05

Romy K.:

Hee Joanne!
    Superleuk berichtje! Zo te horen veel aan het regelen! Mooie foto's! Zag een bekend jurkje voorbij komen! ;)
    Tot snel!

Liefs, Romy!

• 17 Juli 2011 - 11:26

Mirjam:

Hey Joanne! Inderdaad heel leuk berichtje en ook leuke foto's! Kan bijna niet wachten om jullie kant op te komen! Eerst nog even volgende week goed doorkomen. Succes met de laatste voorbereidingen, beterschap en tot snel!! xx

• 17 Juli 2011 - 11:30

Mirjam:

De jurkjes voor de bruiloft passen trouwens heel goed nu!

• 17 Juli 2011 - 11:32

Dorien:

Hey Joanne, leuk die foto's! Goed ter voorbereiding, heb er echt super veel zin in! Eerst nog even de meiden aanmoedigen met de Vierdaagse, daarna komen we jullie huisje en scooter/brommer bekijken! Succes met de regeldingen, snel beter worden en tot over 2 weken!

xx

• 17 Juli 2011 - 12:45

Ingeborg:

Hoihoi,

Leuk om je verhalen te lezen en leuk te horen dat het daar meteen weer zo goed voelt! Ook bij ons zijn de voorbereidingen in volle gang. We kunnen niet wachten en hebben enorm veel zin in alles!! Pas goed op je zelf daar en snel weer beter worden he!!

Groetjes Ingeborg

ps leuke foto's vooral die 2 van jou en Musah samen, het geluk straalt ervan af!

• 17 Juli 2011 - 14:33

Martine :

Hé Joanne!

Heeeel veel geluk samen en ik hoop dat jullie een mooi leven krijgen samen daar! Geniet van de bruiloft!

Liefs Martine

• 17 Juli 2011 - 14:58

Hilde:

Hey Jo!
    Leuk die foto's! Jammer dat je je wat minder lekker voelt, snel beter worden! Over 1,5 week komen we al naar je toe! Succes nog met alle regeldingetjes. X

PS. op die foto dat je in de tuin aan het werken bent he, moest je toen niet eigenlijk douchen?? (slippers...)

• 18 Juli 2011 - 07:00

Noortje:

Hoi Joanne,

Fijn om te lezen dat je je alweer zo thuis voelt in Ghana, had ook niet anders verwacht.
    Super leuke foto's! Hoop natuurlijk dat je over klein een maandje ook foto's van de bruiloft erop zet, zo kan ik er toch een beetje bij zijn. Het schiet echt al op zeg!
    Heel veel succes nog met alle voorbereidingen en groetjes aan Musah.

Liefs,
    Noortje

• 18 Juli 2011 - 07:21

Opa Duif En Duivin.:

Hallo Joanne,
    Leuk om even wat beleving van je aankomst te vernemen. Hier stijgt de spanning van de bezoekers van jullie weddingday.
    Wij wensen je een fijne verjaardag en
    nog vele mooie jaren in je nieuwe land. Maak maar lekker foto,s dan zien wij later hoe het is geweest met al die gasten die mee willen eten.
    Hier start de vierdaagse weer, waar
    een hele club familie aan deel neemt.
    Bedenk dat nu Musah nog om je hand
    vraagt jij nu nog voorwaardeen mag
    stellen ! Dus kom later niet bij mij
    met , dat was ik vergeten te zeggen!!.
    Ga de uitdaging aan en maak er wat
    van je weet dat we heel veel van je houden. Helaas kan ik je niet meer

• 20 Juli 2011 - 23:45

Wilma:

ha die Joanne,
    heel veel succes met de voorbereidingen, leuk om te lezen dat je het al zo naar je zin hebt.
    Maak er wat moois van.
    groet.

• 21 Juli 2011 - 11:54

Bet En Ineke:

He Joanne van harte met je 26e verjaardag .... Heb een mooie dag vandaag en beterschap hoor!
    Wat een mooie uitnodigng en een
    fantastische foto van jullie twee!
    Groetjes en tot volgende week ....
    We hebben er zin in!

• 22 Juli 2011 - 10:24

Simone En Fam:

Hallo Joanne en Musah,

Allereerst nog van harte met je verjaardag, al weer 26. Verder want een mooie uitnodiging voor jullie bruiloft, ook al bijna weer. Veel succes met de laatste voorbereidigen. En alvast een hele mooie dag samen met Musah, fam. en vrienden die aanwezig zijn. We zullen aan jullie denken.

Heel veel liefs,

Hendri, Simone, Demien en ome Ceel en tante Dini.

• 24 Juli 2011 - 09:39

Lotte:

Ha meis, je hebt dus veel schik van de scooter/brommer. Leuk! Is het ook nog gelukt met het mandje? Een mooie kunnen uitzoeken?
    De verkoudheid al wat minder geworden? Nog heel veel succes met de voorbereidingen en 'beterschap'.
    Super leuke foto's!! Je ziet er goed uit en dat kleurtje voor de bruiloft komt wel goed ;).
    Liefs xxxx

• 01 Augustus 2011 - 20:02

Marjolein Buijs:

Hee Joanne,

Carlijn vertelde me dat je weer terug was in Ghana en dat jullie gaan trouwen! Ik wil je alvast een hele mooie en speciale dag wensen en heel veel geluk samen met Musah!

Liefs Marjolein

• 03 Augustus 2011 - 19:35

Oma Wolff:

lieve fam.fijn dat jullie een mooie tijd met elkaar hebben.geniet er van en we zijn wel wat jaloers op jullie maar we gunnen het van harte.Ties en Romy praten jullie al aardig engels?

gr.oma